Mijn top 7 lievelingswinkels online.

aerial-3953948__340
Interieurshoppen
, wie houdt er niet van? het liefste met zo weinig mogelijk budget zodat je ook nog lekker kunt genieten van andere dingen ♡♡
Mij maak je echt blij met koopjes in ieder geval, al vergt dat soms best wat geduld!
Met deze top 7 wil ik je laten zien dat het ook anders kan.. want leuk wonen, hoeft niet persé duur te zijn al moet je soms even sparen.

7. Ikwillem
Deze website verkoopt A-merken voor de laagste prijs.
Je kunt hier merken kopen van oa: HKliving,Woood,Rodeo,Zuiver en nog veel meer.
Hier komt onze bank vandaan, en hebben er al een tijd plezier van!
Door de tip van Arja van Garderen ben ik hier bij gekomen, haar instagram is overigens echt de moeite waard om eens te bekijken.

6. Karwei
Naast verf wat je maar niet vaak genoeg in huis kunt halen verkopen ze bij karwei ook altijd toffe woonaccessoires voor een leuke prijs.
Ze gaan altijd met de trend mee, en zijn vaak aan het eind van het seizoen echt voor een mooie prijs te koop.
Wat ook nog wel eens wil helpen zijn de keuzekortingsbonnen.
Daar mee krijg je 20% korting op een artikel naar keuze, je kunt deze bon ook laten zien vanaf je telefoon dus super handig!
stl_woonkamer_aaibare_materialen_header_Desktop
Bron:http://www.karwei.nl

5. One little bird
Deze webshop heeft super stoere items in een scandinavisch tintje, ook verkopen ze het merk Moyha daar staan zeker nog wat kussens en een sprei van op mijn wishlist.
Ze hebben voor iedereen wel wat wils!
Zeker de moeite waard om even te bekijken.
360x1000x0_img20181019095426-1

4. Noa may living 
Hou je van net een beetje anders, en soms een oosters tintje? dan is deze webshop voor jou een walhalla. Dit stijltje kun je juist ook gebruiken in een stoere woonstijl, maar hij past ook erg goed in de nieuwe woontrend: Wabisabi, hierbij gebruik je natuurlijke tinten en juist de schoonheid is imperfectie ♡

3. Meubelpartner
Hoe fijn is het om alles op 1 plek te hebben? Van bankstel tot woonaccessoires en van lampen tot vloerkleden. Ze verkopen de merken: Byboo,Bepurehome,vtwonen,zilt en nog veel meer. De moeite waard om dat winkelmandje eens lekker vol te stoppen voor een leuke prijs. Ze hebben nog t/m 4 maart een pin en win actie waarbij je een waardecheque van €1500-, kunt winnen. Kijken dus!

bron: http://www.meubelpartner.nl

2. Vt wonen
Oké, geef toe.. als je ergens voor spaart geeft dat het meeste voldoening en doe je niet zo snel iets weg.. dat heb ik dus vaak bij items van Vt wonen, vind ze stuk voor stuk prachtig maar soms moet er ook gespaard worden. Ze hebben een ruime collectie van industrieel tot Scandinavisch tot een romantische sfeer.
op dit moment is er sale, wie houdt er niet van?

1. Loods 5
Mijn stip op nummer 1 is toch echt wel Loods 5, ik shop hier online, maar omdat het in de buurt is neem ik ook vaak een kijkje om inspiratie op te doen, er zijn diverse kleine shops waar je naar hartelust kunt shoppen.
een heel vaak verassende en vernieuwende collectie woonitems vind je dan ook bij Loods 5.

IMG_5504
Op deze foto zie je items van oa karwei.

Ik hoop dat jullie geinspireerd zijn geraakt en heerlijk vanaf die bank kunnen shoppen maar vergeet vooral die stenen winkels niet! Zij hebben ons ook hard nodig..
Liefs Kim

Geef een reactie