Review: Mijn aroma diffuser van Geurwolkje.

Al een tijdje was ik op zoek.. naar een diffuser waar ik essentiële oliën in kan doen.
Een aroma diffuser is een luchtbevochtiger en een geurverspreider in één.
Super handig dus! Ik kwam terecht bij geurwolkje via instagram.
Hier zag ik wat filmpjes van de stomende diffusers, en op het design werd ik gelijk verliefd!
geurwolkje2.jpg
Ik bestelde de Unity Diffuser donker hout 400ml samen met wat etherische olie.

Wat doet een aroma diffuser?
Wat hij doet is de lucht bevochtigen en een heerlijke geur door het huis verspreiden.
Wij hebben geen planten, iets met ben echt geen plantenmoeder en in leven houden lukt niet.. maar wel enorm droge lucht door onze houtkachel in huis.

Daarom vul ik de aroma diffuser met water en druppel er een paar druppels etherische olie bij.
Afhankelijk van hoe zwaar de geur is doe ik er gemiddeld 3-5 druppels in.
De geuren die mij het meeste aanspreken zijn:
Fris Briesje
Eucalyptus
Boswandeling
Zoals jullie weten wandel ik graag bij ons in de buurt in het bos, en dit geeft mij gelijk ontspanning.
Heerlijk toch om mijn geurwolkje op het nachtkastje te zetten en voor het slapen al even te ontspannen met een heerlijke geur en gezonde lucht!
geurwolkje
Ontspannend, helend en rustgevend..
Geestig! elke olie heeft zijn eigen werking.. doordat je ze niet van tevoren kunt ruiken is het wel een gokje maar voor de prijs hoef je het niet te laten.
zo helpt het frisse briesje je te concentreren en stimuleert de energietoevoer, kan ik goed gebruiken op z’n tijd.
In deze tijd zitten er veel insecten, vliegen en muggen in de tuin die graag binnen willen komen, zij houden niet van deze geuren en op die manier weer je ze.
Verder zijn de flesjes olie keurig verpakt en is de olie niet schadelijk voor mens en dier, zo kan ook onze hond Saar genieten van de geur van het bos.

geurwolkje1

Wat vind ik van Geurwolkje?
Mijn ervaring is de snelle levering, een goed uitziend product wat keurig verpakt is.
Ik raad het product aan iedereen aan, het is makkelijk in gebruik en ook nóg eens gezond.
Heb jij al een geurwolkje in huis? je besteld hem gemakkelijk online!
Liefs Kim

2 gedachten over “Review: Mijn aroma diffuser van Geurwolkje.

  1. Ik heb sinds een paar weken een aroma diffuser van Geurwolkje. Ik begrijp alleen de positieve review niet. Mijn flesje aroma is al leeg, maar niemand ruikt er wat van. Zo vreselijk spijt van mijn geld. Jammer.

    Like

    1. Oh wat jammer om te lezen! Ik heb er werkelijk waar nog iedere dag plezier van, dus daarom is het ook een positieve review. Geuren als boswandeling en eucalyptus doen het heel goed hier, en ruik je ook heel goed! Hoeveel druppels doe je er in?

      Like

Geef een reactie