Een mooie paastafel + DIY

Yes, mooi weer en bijna pasen! We gaan weer genieten van mooie dagen met elkaar.
Ik vind het zelf super leuk om een tafel mooi te decoreren, het geeft echt sfeer.
In deze blog lees je tips voor een mooie paastafel en een leuke DIY werkelijk waar 1 groot feest om te doen!

DIY
Om te beginnen met de DIY, een hele simpele maar een super leuk effect.
Zelf hou ik namelijk niet van die hysterische kleuren paaseieren voor in paastakken.
Daarom bestelde ik papier maché eieren die ik beschilderd heb met de muurverf testers van Flexa deze had ik nog liggen en dit zijn kleuren die hier in huis passen.
Even laten drogen en daarna heb ik ze in mijn magnolia takken gehangen.

Het tafelkleed kocht ik al met kerst bij de Hema hij moest wel even gestreken worden.
De basis van rustige kleuren is echt wat hier ook in huis past, de houten planken,onderzetters en het peper en zout stel komen allemaal van de Wibra en Zeeman.
Zowel de grote als kleine borden zijn van de Action.
Want vaak kun je al goed uit te voeten met een basis servies set.
Mijn keuken wilde je niet zien toen ik deze tafel ging voorbereiden, werkelijk alle kastjes stonden open en overal vandaan toverde ik decoratie en prullaria, welliswaar wat ik al in huis had, want ik heb niets hoeven kopen behalve paaseitjes hahaha.

Al eerder kocht ik mat zilver servies bij de Ikea, heb er inmiddels wel een setje bij moeten kopen voor als we visite krijgen en gezellig samen aan tafel eten.
De tafel is hier gedekt voor 4 personen omdat ik graag nog wat meer items wilde showen en wij normaal gesproken met zijn tweetjes eten aan tafel.
Door wat hoogte te creëren met de steenmal komen items mooi tot zijn recht.

De verdere items zoals de zwarte kandelaar en kaarsen kocht ik bij de hema en het kruidvat, die hebben tegenwoordig een hele fijne kaarsenlijn.
Ik ben enorm happy met mijn paastafel, en hoop dat ik jullie inspiratie heb mogen geven om ook iets moois op tafel te zetten dit weekend.
Wij gaan genieten van het mooie weer met lieve familie om ons heen.


Wat vinden jullie van de tafel? als je vragen hebt stel ze gerust!
Hele fijne warme paasdagen voor jullie gewenst ♥♥♥

Liefs Kim

 

 

Een gedachte over “Een mooie paastafel + DIY

Geef een reactie