Van logeerkamer naar een fijne werkkamer met een DIY betonlook.

Zoals jullie weten ben ik gek op een betonlook, en wilde ik weer eens aan de slag met een fijne verf.
Daarom heb ik onze logeerkamer omgetoverd tot werkkamer in samenwerking met Posterlounge, het is een super fijne lichte en inspirerende plek geworden met donkere accenten, en weet zeker als je mijn mijn stijl houdt dat je ook deze zelfgemaakte betonlook muur weer prachtig gaat vinden.

Before:


Van start..
Met de verf van Karwei kan ik inmiddels aardig uit de voeten, de le noir en blanc muurverf heb ik al eens eerder mee gewerkt.
Als eerste was het nodig om de oude grijze muur te witten en vanuit daar weer een betonlook te maken. Als je wilt weten wat de werkwijze is van een fijne betonlook muur kun je het beste een van mijn eerdere blogs lezen die vind je hier.
De kleur die ik dit keer heb gebruikt is ”Oakland taupe” met 2 kleine potjes mudgrey en 2 kleine potjes clay brown allen in de nuance lijn.

Accessoires
img_8989
Inmiddels heb ik al veel lievelingswinkels waar ik voor een leuke prijs accessoires aanschaf voor in huis, mijn stijl is echt aan het veranderen, en de inrichting groeit daar lekker in mee.
Het wordt allemaal wat robuuster, stoerder en soms een tikkeltje zwaarder en zeker zwarter.. Daarom heb ik in overleg met Posterlounge gekozen voor zwart-witte posters aan de muur, en om het speels te houden een gallerywall gemaakt met 1 grote losse eyecatcher de gesloten deur van 60×90 cm.
Je vind alle zwartwit posters hier.

Resultaat:


Voor nu is het echt een heerlijke werkplek, waar ik in alle rust nieuwe inspiratie op kan doen, en jullie hopelijk mag inspireren met deze fijne plaatjes.
Wil je nu ook deze posters of iets anders leuks aan de muur aanschaffen? met de code: BYMIK15 krijg je t/m 2 Augustus 15% korting op de gehele collectie exclusief cadeaubonnen. Laat je mij weten wat je van dit resultaat vind?
Liefs Kim

Geef een reactie