Kleurgebruik in huis

Zoals jullie wel weten hou ik wel van een verfklusje op zijn tijd..
Ik deel graag mijn verfkleur-keuze met jullie, want dat kan nog wel eens een heel dilemma zijn, deze update is van 15 Oktober 2020, en zal vast nog meerdere krijgen gezien de kleuren hier nog wel eens veranderen.
Als eerste deel ik de verfkleur van onze badkamer, deze is geverfd met Histor Badkamerverf

De kleur heet: Damp, een mooie tint, voor als je niet te donker in de grijstinten wilt.
De blog over de gehele badkamerverbouwing vind je hier.

In de logeerkamer hebben we 1 wand in de kleur Cyber van Histor  geverfd.
Deze is één tint donkerder als de kleur Damp, inmiddels heb ik al weer nieuwe verf gekocht,want wil de logeerkamer graag een metamorfose geven..

De logeerkamer is onze werkkamer geworden in 2020.
Hier heb ik de kleur Oakland taupe gebruikt in de nuance lijn voor een stoere betonlook.
Door de 2.5 liter pot heb ik 2 kleine potjes mud grey nuance gemengd en 2 kleine potjes clay brown nuance.

Inmiddels heeft onze slaapkamer ook al meerdere kleuren gehad.
De kleur die ik gebruikt heb is de kleur Royal blue van Flexa.

Daarna kreeg de slaapkamer een betonlook met verf van Veluws verfhuis.
Die blog? lees je hier

De kleur in de woonkamer is degene die toch wel echt het meest gevraagd is.. ik wilde dit graag nog eventjes geheim houden maar zal hem dan nu delen met jullie! Het is namelijk de kleur: Warm grey van VT Wonen
De Lamberisering 
heb ik geverfd met de kleur warm grey, de zwarte streep is de kleur Asfalt.

De kleur boven de lamberisering is een mix die ik zelf heb gemaakt, met beige,bruin en wit omdat ik het een warmer geheel wilde doen lijken, daar heb ik helaas geen kleurnummers van.

Op de wanden naast de openhaard zit een betonlook van Le noir.
De blog daar van? lees je hier
Op de openhaard zelf zit de kleur ”asfalt” in Histor gemengd.

In de Hal vind je ook de Kleur warm grey van VT Wonen.

Ik ben reuze benieuwd wat je er van vind, en als je er mee aan de slag gaat.. deel je het dan even als ik je heb mogen inspireren?  Liefs Kim

Geef een reactie